Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2008 18:45 - Равносметка след много загуби и триумфи
Автор: theboyulike Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1497 Коментари: 2 Гласове:
0



                     Не съм дошъл на този свят, за да се самосъжалявам! Не съм дошъл да роня сълзи и да се крия от спотайващите се около мен опасности. Дойдох, за да се боря със страха, който нося в себе си, от предишния си живот. Тук съм, за да опозная вътрешния си свят, да науча първо себе си, а после и другите да обичат това, което имат, да вярват в успеха и да търсят късмета си. Защото във всяко произволно движение трябва да търсим посока и с всяка посока да определяме цел. Готов съм да продължа!
                Готов съм, зъщото знам, че те са ме създали да творя сам своето бъдеще и по пътя си да си припомням техните съвети и заръки. Спокоен съм, защото намирам умиротворение в красивите й очи и топлота в сладострастните й устни. Където и да се намирам и те ще са с мен, ако нараня себе си знам, че ще нараня и тях, затова трябва да обичам себе си, защото така показвам уважение към тези, които са ме създали и тези, които ме обичат. Вярвам в тях, вярвам и в себе си.
               Вярвам, че следващият път, когато пак загубя в битка ще се задържа на краката си, защото събраното по пътя ми достойнство не ще ме остави да падна в калта на срама. Вярвам, че следващият път, когато триумфирам няма да се възгордея. Ще се наведа, ще целуна земята, която имам. После ще погледна синевата и ще благодаря първо на Бог и после на тези, които са ме подкрепили и на тези, които винаги ще са в сърцето ми. Вярвам, че един ден ще остарея и умра спокоен, защото не съм пропуснал да завърша делата си и да простя на тези, които са ми пречели да ги осъществя.
              Не съм дошъл на този свят, за да се предам. Дойдох, за да се преборя първо със себе си и после със спотайващите се около мен опасности. Готов съм да продължа!


Тагове:   Много,


Гласувай:
0



1. анонимен - живот
04.04.2008 11:41
Незнам дали има предишен или следващ животр но със сигурност знам, че сме късметлии тези, на които ни е даден шанса да живеем този живот! Никога не трябва да се предаваме, и винаги трябва да вървим напред!Наведеш ли глава означава, че си се предал.А все пак живеем един живот. И когато дойде денят, в който ще си отидем, трябва да изпитваме удовлетворение от начина, по който сме живяли!
цитирай
2. theboyulike - Абсолютно съм съгласен :)
04.04.2008 14:34
Абсолютно съм съгласен :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: theboyulike
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43854
Постинги: 13
Коментари: 22
Гласове: 48
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930